Saturday 3 November 2012

MIMPI JADI TOKEY TUDUNG BAWAL

Kehkkeh... xpasal2 rase nak jadi tokey tudung kan? Ada rupe tokey x? ok stop, jom aku nak leter jap. Muka senyum terus bile dapat berleter. hiiiiiiiiiii :-)

Pagi tadi aku pi menjalankan tugas aku sebagai supplier tudung pantai timur, cewah, bunyi sedap je kan.. Aku pi borong beratus kain bawal, sebab kali ni aku ada projek besar-besaran. Rasa mcm contractor muda yg baru dapat tender pula kan?nah kau koya mak ooii.. piiiirahhh.. Memandangkan aku xlarat nak memilih kaler tudung yg berJUTA-juta lemon tu, so aku minta bantuan my SUPERWOMAN aka mama temankan.. Fuh.. lega mama ikut. Tapi bile pk kan tempat nk pi beli ni susah nak cari parking, aku pn ajak my SUPERHERO aka daddy aku, daddy jadi driver kami kali ini. Fuh.. lega lagi, Ni best buat kije weekend ni sbb org lain pun cuti, so senang nak minta bantuan kan?.. tapi sebenarnya aku xsuka menyusahkan org lain tapi kali ni terpaksa.. mcm tajuk lagu "suka dalam duka" ..Oooopss xde kene mengena dgn lagu tu ye..gimik je tu..

Aku pi 1 kedai yg memang terbaik, HARGA terbaik, KAIN terbaik, LAYANAN pun terbaik tau.. sabar je akak tu pilih kain utk aku. Sambil akak tu pilih2 kain, aku sibuk duk usha2 kualiti kain sambil snap2 gambar.. haaaa...nak tgk GAMBAR tu??? bole2..jap nanti kat bawah aku upload wokey.. lepas dah siap bayar semua, aku pn pi upah jahit pula, aku suka jahit dengan org Thailand aka Siam... NAPE? sbbnye diaorg pakar dlm jahitan tudung dan sulam. Memang terbaiklah, jahitan kemas je.. So, nantikan ye tudung yang bakal menembusi dunia BAWAL sedunia.. Wahhahhaha.. perasan gile mak oooiii.. nanti rajin2 kan lah tgk page tudung ni ye, byk kain bawal, sebab aku memang gilekan tudung bawal yg selesa dan xpanas bile di pakai... ni page nye ye https://www.facebook.com/butikcintahouse?ref=ts&fref=ts






5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ni kat kb.. meh la dtg sini, boleh borong.. murah2..

    ReplyDelete
  3. wow. very nice *_* your blog is very good and interesting. maybe follow? keep in touch!

    xx
    beauthi.blogpspot.com

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete