Friday 2 November 2012

Krim kurus?? betul ke??

HOLA semua.. hari ni hari sabtu pertama, semua org cuti.. jalan pun sunyi je.. aku bangun pagi, celik mata terus tgk sms,waa..ade org bg message good morning, terasa semangat nak hidup harini. Lepas buka laptop, ade Ternampak Testimoni Pn Felinna Inchloss (lotion utk kurus), terdetik nak cerita skit pasal benda alah ni.

Rasenye semua dah mula sakit telinga dan sakit mata sbb hari2 ade saje org mempromosikan benda nak kurus ni kan?BENDA NI APA EK?UTK APE EK?HEBAT SGT KE?

Haaa...aku pun pk benda yg sama, sbb aku bukan jenis yg mudah percaya sgt bab2 kurus ni,nak2 bile main sapu2 terus kurus kan.. Tapi Felinna Inchloss ni buat aku TERTARIK, MENARIK kau memang deBOM. Aku buat la research skit sebelum nak beli benda alah ni. Aku contact abis geng2 business aku (geng2 aku ni bab2 produk yg hot2 ni memang arif lah, aku je yg slalu mengambil masa berpk pjg skit, berhati2 katakan.kehkeh.) . Ok, dipendek crite, aku pun terpengaruh dan TERBELI lah benda alah ni. Excited gile masa posmen hon2 hantar benda ni.. YES!! KURUS LA AKU(padahal kat mane nak sapu pn xtau lagi). Buka je lotion ajaib ni, bau nye mak aii wangiiiii u alls.. xmcm lotion herba2 yg lain.(mama aku suke beli bab2 lotion herba ni) . Aku start sapu benda alah ni kat perut, best gile rase, rase sejuk2 berangin, siap masa sengugut pun aku sapu, kesannye, perut aku xjadi nak kembung, kempis je stiap masa, xperlu kot nak pakai2 korset yg terseksa mcm org lain(aku penah ade set korset tau, mama aku beli, tapi aku try pakai sekali je, tu pun xsampai 5 minit trus buang, xtahan makk ooii, rimas dan seksa). Last skali aku bagi mama aku gune, puji2 die gune lotion ni, die ckp pakai kat muka xpanas pun, die sapu gak kat perut, mama kata rasa berpeluh perut mama.. waa.. teruja aku, mama aku lagi la jenis xcaye bab2 ni. Dan akhirnya aku pun decide nak jual benda ni, dalam sehari je dah sold out, memang HANGAT la sambutan.. So siapa2 yg nak kurus secara senang dan mudah tanpa kesan sampingan, boleh la cuba Felinna Inchloss lotion ye, RM75 termasuk postage tau.. murah tau, tahan sampai 2 BULAN tau. MCM mane nak beli?KAT MANE nak beli? senang je korang pm je page ni ye https://www.facebook.com/nanaonlinebusiness?ref=ts&fref=ts



SELAMAT BERINCHLOSS SEMUA :-)

2 comments: