Tuesday 13 November 2012

BAWAL 2 LAYER

Alhamdulillah hari ni tudung bawal 2 layer aku dah siap letak manik.. ade 34 warna semuanya dan beratus helai.. FUH..jenuh deng nak melipatnye tadi.. aku pun ambek 5 helai utk pakai sendiri, memang puas hati lah jahitan dan manik2 yg kak su aku ni buat. Bila dah banyak aku jadi xpandai melipat, pahtu suami kak su perli aku, tokey besar pun xpandai ke nak lipat tudung.. kehkeh.. nasib la kak su back up aku.. bukan xpandai, tapi aku lebih selesa kak su tolong lipatkan sbb dah tebal sgt.. kalo lipat satu2 aku ok je.. aku dgn kak su ni dah mcm kakak ngan adik dah, kekadang aku tinggal tudung utk buat cth, kekadang bawa majalah terkini bincang2 ngan kak su. Kalo ade kain2 bawal yg aku xleh nak cari, aku roger la kak su, die byk kaki, die pun tokey besar gak sebenarnya dan lagi otai dari aku sbb dah berpuluh tahun die dlm industri bawal ni. OOpsss aku xlayak digelar OTAI lagi ye sbb baru je berjinak2.. Tapi sebenarnya aku lebih selesa gune kain bawal aku sendiri, upah jahit dgn letak manik je aku upah kak su. Dari jahit sulam, letak manik, jahit manik, jahit tudung instant semua geng siam kat kg kak su buatkan.. Hebat kan? Aku ngan kak su ni "mudah baso"(senang berkira). Oklah xmo membebel lebih, sbb niat nak tunjuk je tudung bawal 2 layer yg br siap ni.. Oh ye lupe bgtau, kali ni aku suh kak su besarkan bukaan muka tudung ni, so, org muka besar pun bole pakai tau, yg muka kecik tu, just letak pin tudung yg rambu2 ye.. memnag CUN habis PLUS sopan tau... so siapa2 nak tgk koleksi yg akan di upload esok, tgk di sini ye https://www.facebook.com/butikcintahouse?ref=ts&fref=ts





1 comment: