Saturday 2 March 2013

GLUTA ACTIVITE KULIT PUTIH GEBUS & HALUS

Salam semua, hari ni nana nak cerita pasal satu produk yg sgt hot dan bes.. betul xtipu tau.. APA DIA?ala.. sabar la dulu.. dgr nana cerita dulu k. Ok dulu masa sekolah nana jenis yg xsuka pakai bedak muka sbb kononnya kulit dah cantek (kulit muda memang la xde masalah lg kan). Suatu hari mama nana belikan satu krim. Penyampah betul la masa tu sbb leceh nk kene berkrim2 la pula (padahal masa tu mama dah tgk kulit nana makin gelap sebab kuat main tgh panas). Di pendekkan cerita start darjah 4 mama dah ajar pakai sunblock.. dulu masa kecik2 setiap kali nak swimming baru sapu sunblock tapi kali ni hari2 nak pi sekolah dan main kene pakai.. WAJIB BERSUNBLOCK ok!! tapi bile dah makin tua ni sapu sunblock pun kulit tetap xelok juga kan?huhu itula nasib seorg wanita yg makin meningkat usia.. Nana pun terbaca la satu artikel ni yg bgtau kulit kita memerlukan makanan tambahan utk sentiasa segar dan muda. Waktu ni baru terpikir, patut la org duk heboh "AWET MUDA" rupanya ada rahsianya ..ingatkan awet muda ni secara semulajadi atau ditakdirkan tapi rupanya cara pemakanan kita pun termasuk utk dapat title "AWET MUDA". So, di usia 26 tahun ni nana decide utk intai produk "Gluta Activite". Penah dgr x perkataan Glutathione??Glutathione sudah lama terkenal dikalangan artis2 dan selebriti antarabangsa dan juga di Malaysia. Juga dikenali dengan gelaran Master Antioxidant. Pengambilan Glutathione dengan cara berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar. Sebab tu la nana pilih produk "Activite" ni sbb kandungan utamanya ialah Glutathione yg sgt hebat.

NAK TAU TAK HARGA "ACTIVITE" NI BERAPA? xmahal sgt pun, nana ingatkan mula-mula sampai la RM300 lebih mcm produk lain kan,tapi rupa-rupanya RM130 je satu kotak.. tahan sebulan pula tu.. ada 30 biji. nana makan sebiji sehari je sudah memadai.

NAK BELI KATNE?? mai beli kat sini je, sbb kat sini sure 100 % original, kalo kat tempat lain nana takut korang kene tipu je, kan sekarang byk gile produk tiruan kan, teruatamanya produk dari China.. uolls tgk page ni ye https://www.facebook.com/pages/Gluta-putih-gebu/347926935326741

Nak tau lagi pasal "ACTIVITE"??

Activite mencerahkan kulit dalam masa yang singkat.Tidak perlu lagi suntikan untuk mencantikkan kulit anda.Hanya dengan 2 kapsul sehari kulit anda akan menjadi cerah dan halus.Parut dan jeragat juga akan hilang.Diadun dari ekstrak marin laut dalam dan herba terpilih ini dapat menyelesaikan masalah kulit anda dalam masa yang singkat sahaja.Sudah ramai yang mencuba dan menikmati hasilnya.
Terdapat testimoni kesan boleh dilihat seawal 7hari!walaubagaimanapun, ia bergantung pada masalah pada kulit anda. Tetapi kesan akan dapat dilihat juga dalam 1kotak.

Ciri-ciri utama Glutathione adalah :

1) Ia menghalang proses sistesis melanin,iaitu kehadiran pigmen gelap di kulit yang
menyebabkan warna kulit lebih terang & cerah.

2) Glutathione adalah agen antioksida yang berkesan bagi membantu melambatkan
proses degenerasi sel.

3) Kurangnya Glutathione akan mengarah kepada stress oksidatif. Glutathione memainkan peranan
dalam proses pemutihan kulit dengan mengurangkan pengeluaran pigmen kulit.
Ini akan mengganggu pusat metabolism bagi pembentukan melanin dalam kulit.

Apabila berlaku stimulasi oleh sinar matahari @ kepanasan melanosit di kulit kita akan menghasilkan eumelanin,pigmen hitam,phaemelanindan pigmen merah. Kita biasanya melihat warna kulit berubah gelap selepas terkena sinar matahari kerana munculnya pigmen hitam yang lebih kuat. Dalam sintesis melanin, kehadiran Gluthatione akan menhalang fungsi enzim tirosinase yang bertanggungjawab dalam pengeluaran eumelanin. Sebagai antioksidan kuat,glutathione juga menghalang spesis oksigen reaktif dan peroksida,yang mampu merangsang enzim tirosinase. Kesan akan antioksidan berterusan selagi ada gluthatione.Pada akhirnya,tona kulit ternyata lebih cerah

KEBAIKAN GLUTATHIONE
Glutathione bukan hanya berperanan sebagai agen pemutih kulit tetapi ia jugak untuk

   Antioksidan
    Kanser
    Selaput
    Penyakit Hati
    Masalah Mata

Siapa yang memerlukan Activite ini?

    Perokok
    Peminum Alkohol/arak
    Sistem imunisasi yang rendah
    Masalah Hati
    Masalah Tirod
    Kadar sperma yang rendah
    Kanser
    Kepada yang memerlukan kulit yang cerah,putih atau ingin hilangkan jeragat.

Kebaikan :

    Memutihkan Kulit
    Menghilangkan bintik hitam
    Mencegah/menghilangkan jerawat dan parut
    Anti penuaan & anti kedut
    Menjadikan kulit licin,segar dan berseri-seri
    Mempercepatkan penyembuhan luka

Kandungan :
L-Glutathione with L-Cysteine, Alpha-Lipoic Acid and Niacinamide capsule dietry supplement

Arahan : Ambil 1-2 kapsul sehari,selepas makan.

Kesan pengambilan Activite + Collagen Pluss jika diambil secara BERTERUSAN boleh dilihat dalam jangka masa berbeza mengikut warna kulit.

CARA PENGAMBILAN YANG DISYORKAN BAGI MENDAPATKAN HASIL TERBAIK:
BULAN PERTAMA:
SEBAIK-BAIKNYA MENGAMBIL SEBIJI ACTIVITE DAN COLLAGEN PLUS PADA AWAL PAGI DAN MALAM (2 KALI SEHARI) BAGI MENDAPAT KESAN YANG LEBIH CEPAT DAN KETARA.
BULAN SETERUSNYA:
MEMADAI DENGAN MENGAMBIL SEBIJI ACTIVITE DAN COLLAGEN PLUS SEKALI SEHARI PADA SEBELAH PAGI BAGI MENGEKALKAN KECANTIKAN KULIT
AMBIL ACTIVITE BERSAMA-SAMA COLLAGEN PLUS UNTUK KESAN YANG CEPAT DAN MAKSIMUM AGAR KULIT MENJADI MULUS,GEBU,CERAH DAN TEGANG.

P/S: nak tau pasal collagen plus?? tunggu next post nana ye.. tapi kalo nak beli bole je pm kat page https://www.facebook.com/pages/Gluta-putih-gebu/347926935326741

bagi yg berminat nak join business "GLUTA ACTIVITE" yg best gile ni, leh la pm kat page diatas atau sms/whatsapp 0129087550.. manyak baik punye business tau...  
  

ni nana tunjuk gambar2 activite ni k.. enjoy semua :-)





2 comments:

  1. salam, mmg tringin nak putih kulit:)

    ReplyDelete
  2. wslm, dear, u cuba la gluta activite ni, ramai yg dah cuba & puas hati.. yg penting terjamin selamat ada kelulusan KKM..

    ReplyDelete